Tweede koker Fréjus-tunnel is geboord

Nieuws, Transport
Philippe Van Dooren

De tweede koker moest er komen na de brand in de Mont-Blanc-tunnel in 1999. In die brand zijn 39 mensen gestorven. Nadien werd de reglementering over de veiligheid in de tunnels in heel Europa sterk verstrengd. Het nieuwe kunstwerk wordt acht meter breed. Oorspronkelijk was voorzien dat het een diensttunnel zou worden, maar het moest tot een volwaardige koker opgewaardeerd worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Tweede koker Fréjus-tunnel is geboord – Flows

Tweede koker Fréjus-tunnel is geboord

Nieuws, Wegtransport
Philippe Van Dooren

De tweede koker moest er komen na de brand in de Mont-Blanc-tunnel in 1999. In die brand zijn 39 mensen gestorven. Nadien werd de reglementering over de veiligheid in de tunnels in heel Europa sterk verstrengd. Het nieuwe kunstwerk wordt acht meter breed. Oorspronkelijk was voorzien dat het een diensttunnel zou worden, maar het moest tot een volwaardige koker opgewaardeerd worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login