Taranto verliest laatste grote lijndienst

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Daarmee verliest de in 2001 geopende Taranto Container Terminal zijn laatste deepsea dienst. De Zuid-Italiaanse haven was geruime tijd de hub van Evergreen in het Middellandse Zeegebied, maar intussen gebruikt de rederij vooral Port Said, Piraeus en Algeciras als belangrijkste transshipmenthavens in de Med.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Taranto verliest laatste grote lijndienst – Flows

Taranto verliest laatste grote lijndienst

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Daarmee verliest de in 2001 geopende Taranto Container Terminal zijn laatste deepsea dienst. De Zuid-Italiaanse haven was geruime tijd de hub van Evergreen in het Middellandse Zeegebied, maar intussen gebruikt de rederij vooral Port Said, Piraeus en Algeciras als belangrijkste transshipmenthavens in de Med.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login