Scania pakt uit met LNG-trekker op Truck&Transport 2015

Nieuws, Transport
Philippe Van Dooren

Op de stand van Scania Belgium zal dan ook het brandstofverbruik een belangrijk thema zijn. Volgens Koen Appels, sales directeur Belux, “hebben de Euro6-motoren – met de nieuwe 13 liter 410, 450 en 490 pk als boegbeeld – inmiddels een sterke reputatie opgebouwd als zeer zuinige krachtbronnen.” Ook de ondersteunende aandrijflijnsystemen, zoals Opticruise, Active Prediction, Eco-roll en de nieuwe free-wheeling retarder, verlagen het brandstofverbruik met een extra 3%, zegt hij.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Scania pakt uit met LNG-trekker op Truck&Transport 2015 – Flows

Scania pakt uit met LNG-trekker op Truck&Transport 2015

Nieuws, Wegtransport
Philippe Van Dooren

Op de stand van Scania Belgium zal dan ook het brandstofverbruik een belangrijk thema zijn. Volgens Koen Appels, sales directeur Belux, “hebben de Euro6-motoren – met de nieuwe 13 liter 410, 450 en 490 pk als boegbeeld – inmiddels een sterke reputatie opgebouwd als zeer zuinige krachtbronnen.” Ook de ondersteunende aandrijflijnsystemen, zoals Opticruise, Active Prediction, Eco-roll en de nieuwe free-wheeling retarder, verlagen het brandstofverbruik met een extra 3%, zegt hij.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login