“Plan-Juncker mag niet ten koste gaan van TEN-T en havens”

Nieuws, Transport
Jean-Louis Vandevoorde

Om de Europese economie weer op het groeispoor te krijgen heeft Juncker een plan op tafel gelegd voor een grootscheeps investeringsprogramma van niet minder dan 315 miljard euro. Allemaal mooi en wel, maar bij de European Sea Ports Organisation (ESPO) heeft men wel wat vragen bij het voorziene Europees Fonds voor Strategische Investeringen (EFSI).

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
“Plan-Juncker mag niet ten koste gaan van TEN-T en havens” – Flows

“Plan-Juncker mag niet ten koste gaan van TEN-T en havens”

Nieuws, Wegtransport
Jean-Louis Vandevoorde

Om de Europese economie weer op het groeispoor te krijgen heeft Juncker een plan op tafel gelegd voor een grootscheeps investeringsprogramma van niet minder dan 315 miljard euro. Allemaal mooi en wel, maar bij de European Sea Ports Organisation (ESPO) heeft men wel wat vragen bij het voorziene Europees Fonds voor Strategische Investeringen (EFSI).

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login