Is Iveco’s Vision de bestelwagen van de toekomst?

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De Iveco Vision is gebaseerd op het Dual Energy-chassis, een technologie die tijdens de IAA in Hannover in 2012 werd voorgesteld. Deze maakt het gebruik van twee verschillende tractietypes mogelijk: het ene is uitsluitend elektrisch, met nul lokale emissies en een laag geluidsniveau; en het andere is hybride (thermo-elektrisch), dat geschikt is voor langere ritten en dat het verbruik en de CO2-emissies met 25 % vermindert. Op basis van missiespecifieke elementen past het voertuig zich automatisch aan met de meest geschikte tractie.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Is Iveco’s Vision de bestelwagen van de toekomst? – Flows

Is Iveco’s Vision de bestelwagen van de toekomst?

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De Iveco Vision is gebaseerd op het Dual Energy-chassis, een technologie die tijdens de IAA in Hannover in 2012 werd voorgesteld. Deze maakt het gebruik van twee verschillende tractietypes mogelijk: het ene is uitsluitend elektrisch, met nul lokale emissies en een laag geluidsniveau; en het andere is hybride (thermo-elektrisch), dat geschikt is voor langere ritten en dat het verbruik en de CO2-emissies met 25 % vermindert. Op basis van missiespecifieke elementen past het voertuig zich automatisch aan met de meest geschikte tractie.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login