Goederenspooras ‘Athus-Meuse’ uitgerust met veiligheidssysteem ETCS

Nieuws, Transport
Koen Heinen

De spoorlijn, ook bekend als de goederenas ‘Athus-Meuse’, maakt deel uit van een van de belangrijkste Europese goederencorridors Rotterdam-Antwerpen-Luxemburg-Bazel/Lyon. Tegen 2015 moet de Belgische hoofdroute van deze corridor volledig met ETCS uitgerust zijn. Jaarlijks rijden ongeveer 7.500 goederentreinen met aan boord negen miljoen ton goederen over deze goederencorridor. Dat is het equivalent van 300.000 vrachtwagens. Het gaat voornamelijk om containers van en naar de haven van Antwerpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Goederenspooras ‘Athus-Meuse’ uitgerust met veiligheidssysteem ETCS – Flows

Goederenspooras ‘Athus-Meuse’ uitgerust met veiligheidssysteem ETCS

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De spoorlijn, ook bekend als de goederenas ‘Athus-Meuse’, maakt deel uit van een van de belangrijkste Europese goederencorridors Rotterdam-Antwerpen-Luxemburg-Bazel/Lyon. Tegen 2015 moet de Belgische hoofdroute van deze corridor volledig met ETCS uitgerust zijn. Jaarlijks rijden ongeveer 7.500 goederentreinen met aan boord negen miljoen ton goederen over deze goederencorridor. Dat is het equivalent van 300.000 vrachtwagens. Het gaat voornamelijk om containers van en naar de haven van Antwerpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login