Fret SNCF ziet vervoer losse wagons richting België fors toenemen

Nieuws, Transport
Koen Heinen

De Franse spoorvervoerder tracht ook op de internationale trajecten de dienstverlening van begin tot eind volledig te beheren. Zo garandeert Fret SNCF zijn klanten, zowel op het traject richting haven van Antwerpen als naar het Duitse Ruhrgebied, dezelfde verbintenissen wat betreft transittijden, opvolging en informatie als in het Franse binnenlandverkeer. Die aanpak leidde er volgens Fret SNCF toe dat het verkeer van losse wagons richting Duitsland en richting België in het eerste semester met respectievelijk 55% en 34% is toegenomen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Fret SNCF ziet vervoer losse wagons richting België fors toenemen – Flows

Fret SNCF ziet vervoer losse wagons richting België fors toenemen

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De Franse spoorvervoerder tracht ook op de internationale trajecten de dienstverlening van begin tot eind volledig te beheren. Zo garandeert Fret SNCF zijn klanten, zowel op het traject richting haven van Antwerpen als naar het Duitse Ruhrgebied, dezelfde verbintenissen wat betreft transittijden, opvolging en informatie als in het Franse binnenlandverkeer. Die aanpak leidde er volgens Fret SNCF toe dat het verkeer van losse wagons richting Duitsland en richting België in het eerste semester met respectievelijk 55% en 34% is toegenomen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login