Eurotunnel zet MyFerryLink in de etalage

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Omdat MyFerryLink een maritieme divisie van Eurotunnel is, vinden de Britten het gecombineerde marktaandeel van die groep (Kanaalrunnel en veerdienst) te groot. De Britse Competition & Markets Authority (CMA) besloot al op 6 juni 2013 om de ropax-schepen die eigendom van Eurotunnel zijn, de toegang tot Dover te ontzeggen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Eurotunnel zet MyFerryLink in de etalage – Flows

Eurotunnel zet MyFerryLink in de etalage

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Omdat MyFerryLink een maritieme divisie van Eurotunnel is, vinden de Britten het gecombineerde marktaandeel van die groep (Kanaalrunnel en veerdienst) te groot. De Britse Competition & Markets Authority (CMA) besloot al op 6 juni 2013 om de ropax-schepen die eigendom van Eurotunnel zijn, de toegang tot Dover te ontzeggen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login