“Een strijd tussen twee soorten carriers”

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Met de beslissing om elf eenheden van 18.000 teu te charteren, kan Evergreen vanaf 2018 op een gelijke manier concurreren met de leden van 2M en Ocean Three, die al schepen van dat formaat in de vaart hebben (Maersk, MSC en China Shipping) of binnenkort in de vaart zullen nemen (UASC en CMA CGM).

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
“Een strijd tussen twee soorten carriers” – Flows

“Een strijd tussen twee soorten carriers”

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Met de beslissing om elf eenheden van 18.000 teu te charteren, kan Evergreen vanaf 2018 op een gelijke manier concurreren met de leden van 2M en Ocean Three, die al schepen van dat formaat in de vaart hebben (Maersk, MSC en China Shipping) of binnenkort in de vaart zullen nemen (UASC en CMA CGM).

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login