CSAV en Kühne betalen veel voor nieuwe aandelen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Vooral bij de Chileense partner CSAV waren de marges de voorbije jaren zeer slecht. Sinds 2008 leed de rederij een gecumuleerd verlies van 2,4 miljard dollar. Een fusie met Hapag-Lloyd lijkt de aandeelhouders een uitweg te bieden, omdat die tegen 2017 jaarlijks 300 miljoen dollar aan synergievoordelen moet opleveren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
CSAV en Kühne betalen veel voor nieuwe aandelen – Flows

CSAV en Kühne betalen veel voor nieuwe aandelen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Vooral bij de Chileense partner CSAV waren de marges de voorbije jaren zeer slecht. Sinds 2008 leed de rederij een gecumuleerd verlies van 2,4 miljard dollar. Een fusie met Hapag-Lloyd lijkt de aandeelhouders een uitweg te bieden, omdat die tegen 2017 jaarlijks 300 miljoen dollar aan synergievoordelen moet opleveren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login