Veiligste ladingzekering niet altijd conform EU-richtsnoeren

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De resultaten van het VIL-project ‘Ladingzekering bij multi-stops’ werden onlangs voorgesteld. Uitgangspunt was dat, terwijl het al een hele uitdaging is om volle vrachten bestaande uit homogene palletten voor één afleveradres goed te zekeren, de ladingzekering van gemengde ladingen op multi-stop trajecten nog moeilijker is.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Veiligste ladingzekering niet altijd conform EU-richtsnoeren – Flows

Veiligste ladingzekering niet altijd conform EU-richtsnoeren

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De resultaten van het VIL-project ‘Ladingzekering bij multi-stops’ werden onlangs voorgesteld. Uitgangspunt was dat, terwijl het al een hele uitdaging is om volle vrachten bestaande uit homogene palletten voor één afleveradres goed te zekeren, de ladingzekering van gemengde ladingen op multi-stop trajecten nog moeilijker is.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login