“Nachtlogistiek Antwerpen vereist ook nachtopening op rechteroever”

Nieuws, Mensen
Bart Timperman

Op een interactieve sessie rond nachtlogisitek in de haven van Antwerpen, een initiatief van verladersorganisatie OTM, kondigde mobiliteitsexpert Chris Coeck (foto 1) van het Havenbedrijf Antwerpen aan dat er van oktober tot maart sectorbrede workshops komen rond de mobiliteit tijdens de werkzaamheden van Oosterweel. Die zullen jaren duren en tijdens een tien- tot vijftiental sessies kunnen alle betrokkenen overleggen over mogelijkheden om de verkeersknoop aan te pakken. Daarbij is een grotere nachtelijke activiteit de grote sleutel. De workshops zouden volgend jaar moeten leiden tot een concreet actieplan.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
“Nachtlogistiek Antwerpen vereist ook nachtopening op rechteroever” – Flows

“Nachtlogistiek Antwerpen vereist ook nachtopening op rechteroever”

Nieuws, Mensen
Bart Timperman

Op een interactieve sessie rond nachtlogisitek in de haven van Antwerpen, een initiatief van verladersorganisatie OTM, kondigde mobiliteitsexpert Chris Coeck (foto 1) van het Havenbedrijf Antwerpen aan dat er van oktober tot maart sectorbrede workshops komen rond de mobiliteit tijdens de werkzaamheden van Oosterweel. Die zullen jaren duren en tijdens een tien- tot vijftiental sessies kunnen alle betrokkenen overleggen over mogelijkheden om de verkeersknoop aan te pakken. Daarbij is een grotere nachtelijke activiteit de grote sleutel. De workshops zouden volgend jaar moeten leiden tot een concreet actieplan.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login