Masterstudenten Randstad verkopen geen ijsjes maar proeven logistiek

Nieuws, Mensen
Roel Jacobus

Op het havencongres Summit of Bruges pleitte het panel van het themagesprek ‘nieuwe technologie’ om prioriteit te geven aan menselijk kapitaal. Vicerector van de KU Leuven Piet Desmet (op de foto links in het panel) benadrukte het belang van studenten in te zetten in de sector die betrekking heeft op hun studies. “Niet alleen tijdens hun schoolopdrachten, maar ook in hun studentenarbeid moeten we daar meer aandacht voor hebben. Laat studenten geen ‘crème glacée’ verkopen maar geef ze deftig werk tegen een deftige vergoeding, zodat ze iets écht leren.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Masterstudenten Randstad verkopen geen ijsjes maar proeven logistiek – Flows

Masterstudenten Randstad verkopen geen ijsjes maar proeven logistiek

Nieuws, Mensen
Roel Jacobus

Op het havencongres Summit of Bruges pleitte het panel van het themagesprek ‘nieuwe technologie’ om prioriteit te geven aan menselijk kapitaal. Vicerector van de KU Leuven Piet Desmet (op de foto links in het panel) benadrukte het belang van studenten in te zetten in de sector die betrekking heeft op hun studies. “Niet alleen tijdens hun schoolopdrachten, maar ook in hun studentenarbeid moeten we daar meer aandacht voor hebben. Laat studenten geen ‘crème glacée’ verkopen maar geef ze deftig werk tegen een deftige vergoeding, zodat ze iets écht leren.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login