Luik wellicht slachtoffer nadat Rusland KLM arm omwringt

Nieuws, Mensen
Kasper Demol

Het capaciteitsprobleem op Schiphol dreigde de voorbije dagen uit te draaien op een internationaal conflict. Het Russische AirBridgeCargo was een van de grootste slachtoffers van het slottekort. Omdat er geen oplossing uit de bus kwam, moeide Moeder Rusland zich in de kwestie. Het dreigde er mee haar luchtruim te sluiten voor Nederlandse vluchten als AirBridgeCargo geen extra slots zou krijgen. Vooral KLM zou hier de dupe van zijn. Vluchten naar pakweg Japan zouden enkele uren langer duren, waardoor er ook meer personeel nodig zou zijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Luik wellicht slachtoffer nadat Rusland KLM arm omwringt – Flows

Luik wellicht slachtoffer nadat Rusland KLM arm omwringt

Nieuws, Mensen
Kasper Demol

Het capaciteitsprobleem op Schiphol dreigde de voorbije dagen uit te draaien op een internationaal conflict. Het Russische AirBridgeCargo was een van de grootste slachtoffers van het slottekort. Omdat er geen oplossing uit de bus kwam, moeide Moeder Rusland zich in de kwestie. Het dreigde er mee haar luchtruim te sluiten voor Nederlandse vluchten als AirBridgeCargo geen extra slots zou krijgen. Vooral KLM zou hier de dupe van zijn. Vluchten naar pakweg Japan zouden enkele uren langer duren, waardoor er ook meer personeel nodig zou zijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login