Hydro-meteosysteem via internet of things al in haven Rotterdam

Nieuws, Mensen
Adrie Boxmeer

Naast informatie over onder andere de waterstanden, gebruikt het systeem verder informatie over het zoutgehalte van het water, gegevens van Rijkswaterstaat en astronomische berekeningen. De sensoren op en in kademuren, meerpalen, waterwegen en verkeersborden sturen continu meetgegevens, zo’n 1,2 miljoen gegevens per dag. Hierdoor kan de tijd voor laden en lossen worden verminderd. Ook kan nauwkeuriger worden voorspeld wat, afhankelijk van de waterstand, het beste tijdstip is om aan te meren en te vertrekken, onder garantie van een maximale lading.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Hydro-meteosysteem via internet of things al in haven Rotterdam – Flows

Hydro-meteosysteem via internet of things al in haven Rotterdam

Nieuws, Mensen
Adrie Boxmeer

Naast informatie over onder andere de waterstanden, gebruikt het systeem verder informatie over het zoutgehalte van het water, gegevens van Rijkswaterstaat en astronomische berekeningen. De sensoren op en in kademuren, meerpalen, waterwegen en verkeersborden sturen continu meetgegevens, zo’n 1,2 miljoen gegevens per dag. Hierdoor kan de tijd voor laden en lossen worden verminderd. Ook kan nauwkeuriger worden voorspeld wat, afhankelijk van de waterstand, het beste tijdstip is om aan te meren en te vertrekken, onder garantie van een maximale lading.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login