H.Essers zet ‘synchromodale bouwhub’ op in Genk Dry Port

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

“Samen met onze klant Knauf, hebben we voor het eerst een binnenschip ingezet om bouwmaterialen – in dit geval 1.000 paletten gipsplaten of het equivalent van 40 trucks – te vervoeren van Wielsbeke naar Genk,” legt Business Unit Manager Eric Epding uit. “De Oorderdam meerde gisteren aan langs het Albertkanaal in Genk-Zuid. De goederen werden met de kraan van het schip gelost om tijdelijk gestockeerd te worden en op afroep van de klant verder per vrachtwagen naar regionale klanten vervoerd te worden. Deze aanpak is efficiënter en duurzamer dan wanneer ze het hele land zouden moeten doorkruisen.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
H.Essers zet ‘synchromodale bouwhub’ op in Genk Dry Port – Flows

H.Essers zet ‘synchromodale bouwhub’ op in Genk Dry Port

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

“Samen met onze klant Knauf, hebben we voor het eerst een binnenschip ingezet om bouwmaterialen – in dit geval 1.000 paletten gipsplaten of het equivalent van 40 trucks – te vervoeren van Wielsbeke naar Genk,” legt Business Unit Manager Eric Epding uit. “De Oorderdam meerde gisteren aan langs het Albertkanaal in Genk-Zuid. De goederen werden met de kraan van het schip gelost om tijdelijk gestockeerd te worden en op afroep van de klant verder per vrachtwagen naar regionale klanten vervoerd te worden. Deze aanpak is efficiënter en duurzamer dan wanneer ze het hele land zouden moeten doorkruisen.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login