Ecocombi mag in Spanje nagenoeg vrij rondrijden

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

In Spanje was de tegenkanting tegen de LZV’s (Langere en Zwaardere Vrachtautocombinatie) heel groot, maar ze ging verrassend genoeg vooral uit van de transportbedrijven zelf, en dan vooral van de kleinste ondernemingen. Vooral de CNTC en de chauffeursvakbonden UGT hebben zich verzet. Na iets meer dan 8 jaar lobbyen halen de vervoerders nu hun gelijk.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Ecocombi mag in Spanje nagenoeg vrij rondrijden – Flows

Ecocombi mag in Spanje nagenoeg vrij rondrijden

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

In Spanje was de tegenkanting tegen de LZV’s (Langere en Zwaardere Vrachtautocombinatie) heel groot, maar ze ging verrassend genoeg vooral uit van de transportbedrijven zelf, en dan vooral van de kleinste ondernemingen. Vooral de CNTC en de chauffeursvakbonden UGT hebben zich verzet. Na iets meer dan 8 jaar lobbyen halen de vervoerders nu hun gelijk.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login