DB Schenker verlengt samenwerking met haven Rostock

Nieuws, Mensen
Koen Heinen

Het 11.000 m² grote Baltic Sea Gate overslagcentrum vormt de draaischijf voor transporten van en naar Noorwegen, Denemarken, Zweden, Finland en Rusland.  De haven van Rostock is de belangrijkste Duitse Oostzeehaven en speelt volgens DB Schenker een belangrijke rol voor de transporten die de groep zelf aanbiedt naar Scandinavië, Rusland en de Baltische staten. Vooral het ferry- en roro-verkeer was de voorbije jaren een belangrijke groeimotor voor de haven. Een van de strategische ontwikkelingsdoelen van de haven is bovendien de uitbreiding van het gecombineerd vervoer.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
DB Schenker verlengt samenwerking met haven Rostock – Flows

DB Schenker verlengt samenwerking met haven Rostock

Nieuws, Mensen
Koen Heinen

Het 11.000 m² grote Baltic Sea Gate overslagcentrum vormt de draaischijf voor transporten van en naar Noorwegen, Denemarken, Zweden, Finland en Rusland.  De haven van Rostock is de belangrijkste Duitse Oostzeehaven en speelt volgens DB Schenker een belangrijke rol voor de transporten die de groep zelf aanbiedt naar Scandinavië, Rusland en de Baltische staten. Vooral het ferry- en roro-verkeer was de voorbije jaren een belangrijke groeimotor voor de haven. Een van de strategische ontwikkelingsdoelen van de haven is bovendien de uitbreiding van het gecombineerd vervoer.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login