Dachser schaalt nu ook contractlogistiek in België op

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Gisteren maakte Dachser België een omzetgroei van 8,7% in 2016 bekend, en komt zo op 92,5 miljoen euro. Het aantal zendingen groeide echter maar met 1,7%. “Dat lijkt een groot verschil, maar schijnt bedriegt. Dat het aantal zendingen niet zo sterk stijgt als de omzet, heeft verschillende redenen. Door het economisch herstel zien wij bijvoorbeeld dat één zending nu vaker bestaat uit twee, drie of meer palletten in plaats van een enkele. Ook onze activiteit in de volle vrachten, Cargo+, kent een groei. De omzet wordt gedreven door een toegenomen activiteit in de zee- en luchtvrachtexpeditie. Tot slot nemen de activiteiten in de warehousing en de contractlogistiek fors toe”, legt van der Meer uit.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Dachser schaalt nu ook contractlogistiek in België op – Flows

Dachser schaalt nu ook contractlogistiek in België op

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Gisteren maakte Dachser België een omzetgroei van 8,7% in 2016 bekend, en komt zo op 92,5 miljoen euro. Het aantal zendingen groeide echter maar met 1,7%. “Dat lijkt een groot verschil, maar schijnt bedriegt. Dat het aantal zendingen niet zo sterk stijgt als de omzet, heeft verschillende redenen. Door het economisch herstel zien wij bijvoorbeeld dat één zending nu vaker bestaat uit twee, drie of meer palletten in plaats van een enkele. Ook onze activiteit in de volle vrachten, Cargo+, kent een groei. De omzet wordt gedreven door een toegenomen activiteit in de zee- en luchtvrachtexpeditie. Tot slot nemen de activiteiten in de warehousing en de contractlogistiek fors toe”, legt van der Meer uit.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login