C.H. Robinson traceert lading via telefoon van de chauffeur

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

C.H. Robinson werkt in Europa samen met een groot aantal vervoerders, die niet noodzakelijk voorzien zijn van een boordcomputer of gps-trackingsysteem. Voor het bedrijf, dat fors inzet op automatisering, is dat een probleem. “Veel verladers willen regelmatige updates over waar hun zending zich op een bepaald moment bevindt. Als er updates onderweg moeten gebeuren, moet dat via de telefoon. Dat betekent dat chauffeurs regelmatig moeten stoppen om handmatig traceringsinformatie te leveren. Met de Navisphere Driver-app kan de telefoon van de chauffeur het werk automatisch voor hem doen,” zegt Dave Fraas, algemeen manager van de IT-groep van C.H. Robinson in Europa.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
C.H. Robinson traceert lading via telefoon van de chauffeur – Flows

C.H. Robinson traceert lading via telefoon van de chauffeur

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

C.H. Robinson werkt in Europa samen met een groot aantal vervoerders, die niet noodzakelijk voorzien zijn van een boordcomputer of gps-trackingsysteem. Voor het bedrijf, dat fors inzet op automatisering, is dat een probleem. “Veel verladers willen regelmatige updates over waar hun zending zich op een bepaald moment bevindt. Als er updates onderweg moeten gebeuren, moet dat via de telefoon. Dat betekent dat chauffeurs regelmatig moeten stoppen om handmatig traceringsinformatie te leveren. Met de Navisphere Driver-app kan de telefoon van de chauffeur het werk automatisch voor hem doen,” zegt Dave Fraas, algemeen manager van de IT-groep van C.H. Robinson in Europa.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login