Brits fitnesskledingmerk verplaatst logistiek naar Grobbendonk

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Gymshark is een van de snelst groeiende bedrijven in het Verenigd Koninkrijk. Het werd in 2012 opgericht door Ben Francis, toen nog maar 19 jaar oud. Vandaag verkoopt het bedrijf zijn sportkleding – enkel online – in 177 landen. Vorig jaar boekte het een omzet van 40 miljoen pond en dit jaar zal het de kaap van de 100 miljoen ruim overschrijden. Deze snelle groei heeft het te danken aan een combinatie van aantrekkelijke producten aan aantrekkelijke prijzen, slim gebruik van sociale media en een groeiende fitnesscommunity.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Brits fitnesskledingmerk verplaatst logistiek naar Grobbendonk – Flows

Brits fitnesskledingmerk verplaatst logistiek naar Grobbendonk

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Gymshark is een van de snelst groeiende bedrijven in het Verenigd Koninkrijk. Het werd in 2012 opgericht door Ben Francis, toen nog maar 19 jaar oud. Vandaag verkoopt het bedrijf zijn sportkleding – enkel online – in 177 landen. Vorig jaar boekte het een omzet van 40 miljoen pond en dit jaar zal het de kaap van de 100 miljoen ruim overschrijden. Deze snelle groei heeft het te danken aan een combinatie van aantrekkelijke producten aan aantrekkelijke prijzen, slim gebruik van sociale media en een groeiende fitnesscommunity.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login