Geconnecteerde S-Way nieuw vlaggenschip van Iveco (+ foto’s)

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De nieuwe S-Way onderscheidt zich van de Stralis hoofdzakelijk door de nieuwe cabine. De aandrijflijn is dezelfde, net als de dieselmotoren van 330 tot 570 pk en de lng-motoren van 270 tot 460 pk. Die laatste versie heeft een autonomie tot 1.600 km. Voorlopig brengt Iveco dus, ondanks de geruchten, geen 500 pk-versie van de motor op aardgas.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Geconnecteerde S-Way nieuw vlaggenschip van Iveco (+ foto’s) – Flows

Geconnecteerde S-Way nieuw vlaggenschip van Iveco (+ foto’s)

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De nieuwe S-Way onderscheidt zich van de Stralis hoofdzakelijk door de nieuwe cabine. De aandrijflijn is dezelfde, net als de dieselmotoren van 330 tot 570 pk en de lng-motoren van 270 tot 460 pk. Die laatste versie heeft een autonomie tot 1.600 km. Voorlopig brengt Iveco dus, ondanks de geruchten, geen 500 pk-versie van de motor op aardgas.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login