Constructeurs steken nek uit: geen dieseltrucks meer na 2040

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De Europese truckbouwers gaan de verbintenis aan om na 2040 geen dieseltrucks meer te verkopen. Dat is tien jaar eerder dan gepland. Zij zijn bereid om hiervoor 50 à 100 miljard euro te investeren. Een CO2-taks moet hen wel helpen bij de transitie.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Constructeurs steken nek uit: geen dieseltrucks meer na 2040 – Flows

Constructeurs steken nek uit: geen dieseltrucks meer na 2040

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De Europese truckbouwers gaan de verbintenis aan om na 2040 geen dieseltrucks meer te verkopen. Dat is tien jaar eerder dan gepland. Zij zijn bereid om hiervoor 50 à 100 miljard euro te investeren. Een CO2-taks moet hen wel helpen bij de transitie.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login