Mexico Natie: ’trust’ als sleutelwoord nieuwe huisstijl

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Mexico Natie deed een beroep op het gespecialiseerde reclamebureau James Bold Agency voor het traject dat resulteerde in een nieuw logo, een gemoderniseerde huisstijl, en de nieuwe website. Het nieuwe logo vertrekt van het vorige, wat volgens het reclamebureau bekrachtigt dat de opgebouwde expertise en knowhow behouden blijven. De update zit vooral in vereenvoudiging en structuur.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Mexico Natie: ’trust’ als sleutelwoord nieuwe huisstijl – Flows

Mexico Natie: ’trust’ als sleutelwoord nieuwe huisstijl

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Mexico Natie deed een beroep op het gespecialiseerde reclamebureau James Bold Agency voor het traject dat resulteerde in een nieuw logo, een gemoderniseerde huisstijl, en de nieuwe website. Het nieuwe logo vertrekt van het vorige, wat volgens het reclamebureau bekrachtigt dat de opgebouwde expertise en knowhow behouden blijven. De update zit vooral in vereenvoudiging en structuur.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login