Tegengas voor zowel lng als elektrische trucks

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Volgens Transport & Environment (T&E) blijkt uit studies van onderzoekscentrum TNO – in opdracht van de Nederlandse regering – dat trucks op vloeibaar aardgas meer NOx uitstoten dan dieseltrucks. Hun fijnstofemissies zijn ongeveer gelijk. Trucks op lng zijn amper of helemaal niet CO2-vriendelijker als men de uitstoot ‘van productie tot wiel’ (from well to wheel) in rekening neemt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Tegengas voor zowel lng als elektrische trucks – Flows

Tegengas voor zowel lng als elektrische trucks

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Volgens Transport & Environment (T&E) blijkt uit studies van onderzoekscentrum TNO – in opdracht van de Nederlandse regering – dat trucks op vloeibaar aardgas meer NOx uitstoten dan dieseltrucks. Hun fijnstofemissies zijn ongeveer gelijk. Trucks op lng zijn amper of helemaal niet CO2-vriendelijker als men de uitstoot ‘van productie tot wiel’ (from well to wheel) in rekening neemt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login