Crowdfunding voor financiering elektrische schepen Nedcargo en BCTN

Nieuws, Mensen
Koen Heinen

Diederik Jan Antvelink, directeur van Nedcargo, ondertekende zopas de bouwopdracht voor twee elektrische schepen met Chris Kornet, CEO van Concordia Damen Shipbuilding (rechts op de foto). “Dat zat al langer in de planning maar is door omstandigheden wat vertraagd. De schepen zijn nu besteld. Het zijn twee elektrische schepen van 11,40 meter breed en 90 meter lang. Het zijn geen standaardschepen. Ze zijn speciaal ontwikkeld op maat van de sluis in Den Bosch waar een terminal van BCTN ligt. Door het speciale ontwerp kunnen ze 132 teu laden in plaats van de gebruikelijke 108 voor dit type schip”, zegt Antvelink. De schepen zullen ingezet worden tussen Den Bosch en de havens van Antwerpen en Rotterdam.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Crowdfunding voor financiering elektrische schepen Nedcargo en BCTN – Flows

Crowdfunding voor financiering elektrische schepen Nedcargo en BCTN

Nieuws, Mensen
Koen Heinen

Diederik Jan Antvelink, directeur van Nedcargo, ondertekende zopas de bouwopdracht voor twee elektrische schepen met Chris Kornet, CEO van Concordia Damen Shipbuilding (rechts op de foto). “Dat zat al langer in de planning maar is door omstandigheden wat vertraagd. De schepen zijn nu besteld. Het zijn twee elektrische schepen van 11,40 meter breed en 90 meter lang. Het zijn geen standaardschepen. Ze zijn speciaal ontwikkeld op maat van de sluis in Den Bosch waar een terminal van BCTN ligt. Door het speciale ontwerp kunnen ze 132 teu laden in plaats van de gebruikelijke 108 voor dit type schip”, zegt Antvelink. De schepen zullen ingezet worden tussen Den Bosch en de havens van Antwerpen en Rotterdam.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.