CNH (Iveco) en Nikola tekenen strategische alliantie

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

CNH Industrial neemt voor 250 miljoen dollar een participatie in Nikola, in het kader van diens nieuwe ophaalronde. Die moet in totaal 1 miljard dollar opleveren. Het moederhuis van Iveco wordt zo een van de belangrijkste aandeelhouders van de producent van ‘zero emissie’ trucks. De Nikola One, Two en Tre zijn elektrische trucks. De elektriciteit voor de langeafstandstrucks komt niet van batterijen, maar van brandstofcellen op waterstof. Enkel de versies voor het verkeer op korte afstanden zullen gebaseerd zijn op batterijentechnologie.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
CNH (Iveco) en Nikola tekenen strategische alliantie – Flows

CNH (Iveco) en Nikola tekenen strategische alliantie

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

CNH Industrial neemt voor 250 miljoen dollar een participatie in Nikola, in het kader van diens nieuwe ophaalronde. Die moet in totaal 1 miljard dollar opleveren. Het moederhuis van Iveco wordt zo een van de belangrijkste aandeelhouders van de producent van ‘zero emissie’ trucks. De Nikola One, Two en Tre zijn elektrische trucks. De elektriciteit voor de langeafstandstrucks komt niet van batterijen, maar van brandstofcellen op waterstof. Enkel de versies voor het verkeer op korte afstanden zullen gebaseerd zijn op batterijentechnologie.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login