OTM Hackathon 2019: groter, breder en nog meer prijzen

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

De Logistics Hackathon is een tweedaagse bijeenkomst waarbij kleine teams van (onder andere, maar niet uitsluitend) programmeurs, commerciële profielen en logistiekexperts zich buigen over een probleem dat hen wordt voorgelegd door vertegenwoordigers van de logistieke sector. Aan de deelnemende teams om binnen een tijdspanne van een kleine vierentwintig uur een oplossing te bedenken én te presenteren aan een kritisch publiek. De oplossing efficiënt verkopen is dus net zo belangrijk als het bedenken van een werkbaar concept. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
OTM Hackathon 2019: groter, breder en nog meer prijzen – Flows

OTM Hackathon 2019: groter, breder en nog meer prijzen

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

De Logistics Hackathon is een tweedaagse bijeenkomst waarbij kleine teams van (onder andere, maar niet uitsluitend) programmeurs, commerciële profielen en logistiekexperts zich buigen over een probleem dat hen wordt voorgelegd door vertegenwoordigers van de logistieke sector. Aan de deelnemende teams om binnen een tijdspanne van een kleine vierentwintig uur een oplossing te bedenken én te presenteren aan een kritisch publiek. De oplossing efficiënt verkopen is dus net zo belangrijk als het bedenken van een werkbaar concept. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login