Geerts: 22 procent meer omzet dankzij digitalisering

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Transportgroep Corneel Geerts zag zijn omzet stijgen tot 25 miljoen euro, meldt het bedrijf. Volgens bedrijfsleider Marc Geerts is dat te danken aan de doorgedreven digitalisering van de processen in het bedrijf. Via het IT-platform van de groep volgen klanten hun zending gedurende het hele traject en worden ze automatisch op de hoogte gebracht bij vertragingen of problemen. “Op deze manier kan de klant veel tijd besparen. Ze moeten zelf niet horen van hun klant dat de vrachtwagen nog niet op de losplaats is of moeten niet via hun transporteur gaan zoeken waar de goederen zijn”, weet Geerts. “Via het webportal ziet de klant waar de goederen zijn, wanneer ze werden geladen en wanneer ze voor levering worden gepland.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Geerts: 22 procent meer omzet dankzij digitalisering – Flows

Geerts: 22 procent meer omzet dankzij digitalisering

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Transportgroep Corneel Geerts zag zijn omzet stijgen tot 25 miljoen euro, meldt het bedrijf. Volgens bedrijfsleider Marc Geerts is dat te danken aan de doorgedreven digitalisering van de processen in het bedrijf. Via het IT-platform van de groep volgen klanten hun zending gedurende het hele traject en worden ze automatisch op de hoogte gebracht bij vertragingen of problemen. “Op deze manier kan de klant veel tijd besparen. Ze moeten zelf niet horen van hun klant dat de vrachtwagen nog niet op de losplaats is of moeten niet via hun transporteur gaan zoeken waar de goederen zijn”, weet Geerts. “Via het webportal ziet de klant waar de goederen zijn, wanneer ze werden geladen en wanneer ze voor levering worden gepland.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login