Roro en logistiek draaien overuren voor ‘brexit safety stocks’

Nieuws, Mensen
Roel Jacobus

De aanstormende brexit is nergens beter voelbaar dan in Zeebrugge, waar bijna de helft van de trafiek met het Verenigd Koninkrijk (VK) gebeurt. De Britse markt is goed voor zowat een derde van de jaarlijks 2,8 miljoen nieuwe auto’s in Zeebrugge. De grootste autohaven ter wereld voelt al sinds november dat stocks voor de Britse markt in het VK zelf aangelegd worden, zeker wat de duurste modellen betreft. De constructeurs en verdelers hebben minstens twee goede redenen om vóór 29 maart zoveel mogelijk wagens over te varen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Roro en logistiek draaien overuren voor ‘brexit safety stocks’ – Flows

Roro en logistiek draaien overuren voor ‘brexit safety stocks’

Nieuws, Mensen
Roel Jacobus

De aanstormende brexit is nergens beter voelbaar dan in Zeebrugge, waar bijna de helft van de trafiek met het Verenigd Koninkrijk (VK) gebeurt. De Britse markt is goed voor zowat een derde van de jaarlijks 2,8 miljoen nieuwe auto’s in Zeebrugge. De grootste autohaven ter wereld voelt al sinds november dat stocks voor de Britse markt in het VK zelf aangelegd worden, zeker wat de duurste modellen betreft. De constructeurs en verdelers hebben minstens twee goede redenen om vóór 29 maart zoveel mogelijk wagens over te varen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login