ECU Worldwide lanceert Net Promotor Approach in België

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Dat departement is een paar maanden geleden op globaal en regionaal vlak opgestart. “Het is de bedoeling dat we met deze nieuwe aanpak de Net Promotor Score (NPS) kunnen vernemen”, zegt Manuel Balanck, regional head of Organizational Excellence voor Europa bij ECU Worldwide. De NPS is een managementtool die gebruikt wordt om de klantloyaliteit en -tevredenheid te meten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
ECU Worldwide lanceert Net Promotor Approach in België – Flows

ECU Worldwide lanceert Net Promotor Approach in België

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Dat departement is een paar maanden geleden op globaal en regionaal vlak opgestart. “Het is de bedoeling dat we met deze nieuwe aanpak de Net Promotor Score (NPS) kunnen vernemen”, zegt Manuel Balanck, regional head of Organizational Excellence voor Europa bij ECU Worldwide. De NPS is een managementtool die gebruikt wordt om de klantloyaliteit en -tevredenheid te meten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login