Als abonnee heeft u onbeperkt toegang tot alle journalistiek op flows.be

Log in als abonneeAbonneer

Adverteren

Flows bereikt dagelijks duizenden mensen die actief zijn bij logistieke dienstverleners. Vaak de ondernemers zelf, de directies en de decisionmakers. Flows biedt u dagelijks meerdere opties om uw bedrijf, vacature, dienst of product bij dat selecte publiek te promoten. U kunt op meerdere manier adverteren: op de website zelf, maar ook in de dagelijkse en wekelijkse nieuwsbrieven of in het printmagazine dat vier keer per jaar verschijnt. U kunt ook de unieke doelgroep bereiken als partner van een van onze events. Voor al de mogelijkheden geldt de volgende norm: onze adviseurs zoeken met maatwerk naar de communicatie die u de beste return on investment garandeert.

Op de website

  • U kunt met bannering op diverse plaatsen (homepage/artikels) en in diverse formaten een grote visibiliteit krijgen voor uw merk/bedrijf. Doorklikken naar uw site of promotie is natuurlijk mogelijk.
  • Onder de noemer ‘partnercontent’ (beeld, tekst en eventueel video) verschijnt uw boodschap tussen de nieuwsartikels op de site. De geïnteresseerde lezer kan klikken om uw bijdrage grondig te lezen.
  • Er is ook een mogelijkheid om personalia te plaatsen (onder de noemer ‘ingezonden’). Een overlijden melden aan de community, een waardevolle gepensioneerde uitzwaaien, …  het kan allemaal.
  • Voor uw vacatures is er een aparte plek op de homepage met een hoge zichtbaarheid en return.

Voor al deze opties is de huisregel: creativiteit. Verras ons met uw specifieke wens. We zien er een uitdaging in om u maatwerk te bieden.

Vandaag registreren wij op onze website flows.be gemiddeld 11.500 pageviews per werkdag. (Daggemiddelde op basis van Google Analytics jaar 2021).

In de dagelijkse/wekelijkse nieuwsbrief

  • U kunt kiezen voor bannering of promo in meerdere formaten op meerdere plaatsen in de dagelijkse nieuwsbrief van Flows. Ook daar met doorklikmogelijkheid.
  • Uw artikel in de vorm van partnercontent (beeld, tekst en eventueel video) kan ook meegenomen worden tussen de artikels. De doelgroep kan dan doorklikken naar uw bijdrage om meer te weten over uw story.

Vandaag versturen wij elke werkdag de e-nieuwsbrief naar 12.000 abonnees. Met een unieke openingsrate van +30% en een doorklikrate van +35%, bewijzen we dag na dag dat Flowscontent actief gelezen wordt.

Op zondag is er een extra nieuwsbrief People & Jobs naar datzelfde aantal lezers. Die e-nieuwsbrief focust op carrièrewendingen en opmerkelijke mensen uit de brede transportsector.

Op events

Flows organiseert met regelmaat inhoudelijk sterke informatieve evenementen. We denken hierbij aan ontbijten met sprekers en panels, een Vlaamse Haventop, de verkiezing van thesis & rookie van het jaar, het Douanecongres (in samenwerking met Alfaport Voka). Als partner krijgt u visibiliteit bij alle aankondigingen, op het event zelf en dankzij de verslaggeving achteraf. Ook hier bieden onze adviseurs u in overleg zoveel mogelijk maatwerk.

Als mediapartner

Flows kan mediapartner zijn van uw evenement en een succesfactor voor uw congres of beurs. Wij bieden u in een partnership de nodige promotie voor uw initiatief. Ook hier meerdere mogelijkheden, die onze adviseurs u graag toelichten.

In ons printmagazine

Vier keer per jaar geeft Flows een printmagazine uit. Het Flowsmagazine verschijnt in maart, mei, oktober en december. Hierin wordt dieper ingegaan op de actuele thema's. Waar Flows dagelijks het snelle nieuws kort en krachtig bundelt, zoekt de redactie in het magazine voor nog meer diepgang en brengen we reportages.

Elk nummer krijgt een thematische focus.

In 2022 zijn de thema’s:

  • Maart- Duurzaamheid: hoe maak je dat concreet?
  • Mei - Automotive: een sector in transitie
  • Oktober - Breakbulk (dossier in samenwerking met de vakbeurs Antwerp XL)
  • December - Jaaroverzicht 2022 en vooruitblik 2023

Als adverteerder kunt u kiezen voor de klassieke advertentie in meerdere formaten of voor een artikel als ‘partnercontent’. U kunt de advertentie/het artikel zelf aanleveren of laten (op)maken door ons team.

5.000 exemplaren worden verdeeld, naar de betalende abonnees en via sampling op locaties en events. Extra oplage voor uw doelgroep of event is mogelijk.

Top topical

Maatwerk is de norm van onze adviseurs. Wij verkopen geen advertenties, maar oplossingen om uw boodschap gericht bij de juiste doelgroep te krijgen. Een top topical zien wij daarom als een heerlijke uitdaging. Net zoals we partnerships graag tot in het kleinste detail uitwerken op maat van wat u verlangt. Onze communicatieconsultants zijn zeer ervaren in de toch wel heel specifieke mediasector. ‘Value for money’ is hun grootste drive.

 

Contacteer onze communicatieconsultants via marketing@flows.be.