Trafiekbalans op Nieuwe Zijderoute nodig om tarieven laag te houden

Nieuws, Transport
Koen Heinen

De tarieven op de Euraziatische spoorroute zijn nu nog laag door Chine subsidies. Voor eastboundtrafieken bedragen ze tot 50% en westbound tot 25%. In een interview met Railfreight.com zeggen New Silkway Logistics en de overkoepelende organisatie Group of European TransEurasia Operators and Forwarders (GETO) zich bewust te zijn dat deze situatie niet zal blijven duren. Hoewel er geen einddatum staat op de subsidies, wordt in de sector aangenomen dat er vanaf 2020 mogelijk een geleidelijke uitfasering komt. Tegen die tijd moeten de volumes verder groeien en moet de balans in evenwicht zijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Trafiekbalans op Nieuwe Zijderoute nodig om tarieven laag te houden – Flows

Trafiekbalans op Nieuwe Zijderoute nodig om tarieven laag te houden

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De tarieven op de Euraziatische spoorroute zijn nu nog laag door Chine subsidies. Voor eastboundtrafieken bedragen ze tot 50% en westbound tot 25%. In een interview met Railfreight.com zeggen New Silkway Logistics en de overkoepelende organisatie Group of European TransEurasia Operators and Forwarders (GETO) zich bewust te zijn dat deze situatie niet zal blijven duren. Hoewel er geen einddatum staat op de subsidies, wordt in de sector aangenomen dat er vanaf 2020 mogelijk een geleidelijke uitfasering komt. Tegen die tijd moeten de volumes verder groeien en moet de balans in evenwicht zijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login