Eerste analyse Oosterweelcompromis: “radicaal haventracé werkt”

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Volgens de intendant is het voorgestelde radicale haventracé met een tweede Tijsmanstunnel een versterking voor de R2 door het havengebied. Dat blijkt uit een eerste, verkennende analyse van het compromis. D’Hooghe beschouwt het haventracé als een essentiële bouwsteen waarop de overheid en de actiegroepen verder kunnen werken om tot een draagvlak te komen. Sturing via dynamisch verkeersmanagement en gedifferentieerde tolheffing is evenwel nodig om het doorgaand verkeer aan te moedigen om de R1 te vermijden en de keuze te maken voor het haventracé richting Liefkenshoektunnel.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Eerste analyse Oosterweelcompromis: “radicaal haventracé werkt” – Flows

Eerste analyse Oosterweelcompromis: “radicaal haventracé werkt”

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

Volgens de intendant is het voorgestelde radicale haventracé met een tweede Tijsmanstunnel een versterking voor de R2 door het havengebied. Dat blijkt uit een eerste, verkennende analyse van het compromis. D’Hooghe beschouwt het haventracé als een essentiële bouwsteen waarop de overheid en de actiegroepen verder kunnen werken om tot een draagvlak te komen. Sturing via dynamisch verkeersmanagement en gedifferentieerde tolheffing is evenwel nodig om het doorgaand verkeer aan te moedigen om de R1 te vermijden en de keuze te maken voor het haventracé richting Liefkenshoektunnel.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.