Diefstal van containerchassis blijft probleem in Antwerpse haven

Nieuws, Transport
Philippe Van Dooren

Marc Van den Broeck, eigenaar en CEO van Trafuco, trekt aan de alarmbel. “Wij hebben driehonderd chassis in onze vloot. In de mate van het mogelijke parkeren we die in depots. Maar in de doktractie is het vaak nodig om snel een leeg chassis af te koppelen en langs de weg achter te laten om een andere job uit te voeren. Als die gedaan is, gebeurt het dat het chassis dat wij tijdelijk moesten achterlaten, verdwenen is. Sommige transporteurs ‘lenen’ die om die zelf te gebruiken. Soms vinden we het chassis snel terug, maar het gebeurt evengoed dat we het pas na enkele weken terugvinden op een afgelegen plaats”, zei hij aan Flows.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Diefstal van containerchassis blijft probleem in Antwerpse haven – Flows

Diefstal van containerchassis blijft probleem in Antwerpse haven

Nieuws, Wegtransport
Philippe Van Dooren

Marc Van den Broeck, eigenaar en CEO van Trafuco, trekt aan de alarmbel. “Wij hebben driehonderd chassis in onze vloot. In de mate van het mogelijke parkeren we die in depots. Maar in de doktractie is het vaak nodig om snel een leeg chassis af te koppelen en langs de weg achter te laten om een andere job uit te voeren. Als die gedaan is, gebeurt het dat het chassis dat wij tijdelijk moesten achterlaten, verdwenen is. Sommige transporteurs ‘lenen’ die om die zelf te gebruiken. Soms vinden we het chassis snel terug, maar het gebeurt evengoed dat we het pas na enkele weken terugvinden op een afgelegen plaats”, zei hij aan Flows.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login