Corneel Geerts maakt van Venlo en Maasmechelen hubs voor nachtshuttles

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De opzet van de transportgroep uit Wijnegem gelijkt sterk op die van ECU Worldwide, die Flows gisteren onthulde. “Het wordt inderdaad steeds moeilijker om overdag Duitse lading naar Antwerpen en – weliswaar in veel mindere mate – Rotterdam te brengen. Daarom maken wij van Venlo en Maasmechelen consolidatiehubs om deelladingen af te zetten en ze ’s nachts als volle vrachten naar beide havens te brengen”, legt zaakvoerder Marc Geerts uit.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Corneel Geerts maakt van Venlo en Maasmechelen hubs voor nachtshuttles – Flows

Corneel Geerts maakt van Venlo en Maasmechelen hubs voor nachtshuttles

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

De opzet van de transportgroep uit Wijnegem gelijkt sterk op die van ECU Worldwide, die Flows gisteren onthulde. “Het wordt inderdaad steeds moeilijker om overdag Duitse lading naar Antwerpen en – weliswaar in veel mindere mate – Rotterdam te brengen. Daarom maken wij van Venlo en Maasmechelen consolidatiehubs om deelladingen af te zetten en ze ’s nachts als volle vrachten naar beide havens te brengen”, legt zaakvoerder Marc Geerts uit.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login