Peter Himpe (Volvo): “Uber en Nikola One bedreigen truckconstructeurs”

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Volgens Himpe, vicepresident van Volvo Trucks Belgium, is de digitalisering meer dan een buzzwoord, maar een fenomeen dat in versneld tempo een disruptieve impact heeft. “Rond 1995 was dat het geval voor de fotografie en de muziek. Vanaf 2010 voor de tv, de media, de reisindustrie, enzovoort. Sinds 2015 zien we de impact op de retail, de banken, de telecom, het onderwijs, de automotive en noem maar op. In 2020 zullen de laatste ‘safe havens’ getroffen worden door die digitale disruptie”, zegt hij.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Peter Himpe (Volvo): “Uber en Nikola One bedreigen truckconstructeurs” – Flows

Peter Himpe (Volvo): “Uber en Nikola One bedreigen truckconstructeurs”

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Volgens Himpe, vicepresident van Volvo Trucks Belgium, is de digitalisering meer dan een buzzwoord, maar een fenomeen dat in versneld tempo een disruptieve impact heeft. “Rond 1995 was dat het geval voor de fotografie en de muziek. Vanaf 2010 voor de tv, de media, de reisindustrie, enzovoort. Sinds 2015 zien we de impact op de retail, de banken, de telecom, het onderwijs, de automotive en noem maar op. In 2020 zullen de laatste ‘safe havens’ getroffen worden door die digitale disruptie”, zegt hij.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login