Pakjesdienst plaatst reuzebestelling elektrische bestelwagens

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Hermes wil op termijn al zijn bestelwagens in de steden elektrisch laten rijden. Daartoe heeft de pakjesvervoerder een strategische alliantie gesloten met Mercedes-Benz Vans. In een eerste fase zal Hermes begin 2018 enkele exemplaren in Hamburg en Stuttgart inzetten via een proefproject. Dat moet betere inzichten geven in de economische en praktische mogelijkheden van de elektrische voertuigen. Tegen het einde van 2020 moeten 1.500 elektrische middelzware (Vito) en zware bestelwagens (Sprinter) in de Duitse steden ingezet worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Pakjesdienst plaatst reuzebestelling elektrische bestelwagens – Flows

Pakjesdienst plaatst reuzebestelling elektrische bestelwagens

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Hermes wil op termijn al zijn bestelwagens in de steden elektrisch laten rijden. Daartoe heeft de pakjesvervoerder een strategische alliantie gesloten met Mercedes-Benz Vans. In een eerste fase zal Hermes begin 2018 enkele exemplaren in Hamburg en Stuttgart inzetten via een proefproject. Dat moet betere inzichten geven in de economische en praktische mogelijkheden van de elektrische voertuigen. Tegen het einde van 2020 moeten 1.500 elektrische middelzware (Vito) en zware bestelwagens (Sprinter) in de Duitse steden ingezet worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login