Bestelwagen van de toekomst (bijna) startensklaar

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Er zijn veel pistes die te bewandelen zijn, zo was duidelijk na afloop van de ‘Van Innovation Campus’ van Mercedes-Benz in Stuttgart. Maar wat ook duidelijk was, is dat de toekomst meer nabij is dan men zou vermoeden. “Mercedes-Benz Vans zal in 2020 grondig verschillen van de onderneming die we nu kennen”, zei topman Volker Mornhinweg. Waarmee hij bedoelde dat de 130-jarige autobouwer zich een startup mentaliteit heeft aangemeten. Liefst 500 miljoen euro werd er al geïnvesteerd in allerlei proefprojecten binnen het ‘adVANce’-initiatief en er worden nog tweehonderd jonge visionairen – allemaal digital natives’ – in Stuttgart en Silicon Valley aangeworven om op dit élan verder te gaan.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Bestelwagen van de toekomst (bijna) startensklaar – Flows

Bestelwagen van de toekomst (bijna) startensklaar

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Er zijn veel pistes die te bewandelen zijn, zo was duidelijk na afloop van de ‘Van Innovation Campus’ van Mercedes-Benz in Stuttgart. Maar wat ook duidelijk was, is dat de toekomst meer nabij is dan men zou vermoeden. “Mercedes-Benz Vans zal in 2020 grondig verschillen van de onderneming die we nu kennen”, zei topman Volker Mornhinweg. Waarmee hij bedoelde dat de 130-jarige autobouwer zich een startup mentaliteit heeft aangemeten. Liefst 500 miljoen euro werd er al geïnvesteerd in allerlei proefprojecten binnen het ‘adVANce’-initiatief en er worden nog tweehonderd jonge visionairen – allemaal digital natives’ – in Stuttgart en Silicon Valley aangeworven om op dit élan verder te gaan.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login