Latijns-Amerika nu belangrijkste markt voor Maersk

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Het inlijven van Hamburg Süd heeft geen gevolgen voor Maersk Line tussen het Verre Oosten en Europa, omdat de nieuwe Duitse dochter daar geen schepen inzet en slots vult op schepen van het 2M Vessel Sharing Agreement van Maersk en MSC. De vloot die de Denen op dit vaargebied inzetten, heeft een totale capaciteit van 800.000 teu. Daarmee controleert Maersk Line 19% van alle slots op deze route.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Latijns-Amerika nu belangrijkste markt voor Maersk – Flows

Latijns-Amerika nu belangrijkste markt voor Maersk

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Het inlijven van Hamburg Süd heeft geen gevolgen voor Maersk Line tussen het Verre Oosten en Europa, omdat de nieuwe Duitse dochter daar geen schepen inzet en slots vult op schepen van het 2M Vessel Sharing Agreement van Maersk en MSC. De vloot die de Denen op dit vaargebied inzetten, heeft een totale capaciteit van 800.000 teu. Daarmee controleert Maersk Line 19% van alle slots op deze route.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login