Grimaldi biedt Arcese vanuit Antwerpen alternatief voor spoorcorridor

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

Arcese maakt gebruik van de spoorverbinding op de Rhine-Alpinecorridor voor onder meer een in Limburg gevestigde staalproducent. “Door de onderbreking van de spoorcorridor en de herneming van de transportactiviteiten na de zomervakantie ontstond er een capaciteitstekort. Er waren te weinig vrachtwagens beschikbaar om aan de vraag te voldoen en de back-upoplossingen via het spoor volstaan evenmin. Drie van onze vier spoorverbindingen zijn weggevallen, waardoor we nog aan 25% van onze capaciteit zitten”, legt Carlo Carlisi, verantwoordelijke customer service voor Arcese in Maasmechelen uit.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Grimaldi biedt Arcese vanuit Antwerpen alternatief voor spoorcorridor – Flows

Grimaldi biedt Arcese vanuit Antwerpen alternatief voor spoorcorridor

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

Arcese maakt gebruik van de spoorverbinding op de Rhine-Alpinecorridor voor onder meer een in Limburg gevestigde staalproducent. “Door de onderbreking van de spoorcorridor en de herneming van de transportactiviteiten na de zomervakantie ontstond er een capaciteitstekort. Er waren te weinig vrachtwagens beschikbaar om aan de vraag te voldoen en de back-upoplossingen via het spoor volstaan evenmin. Drie van onze vier spoorverbindingen zijn weggevallen, waardoor we nog aan 25% van onze capaciteit zitten”, legt Carlo Carlisi, verantwoordelijke customer service voor Arcese in Maasmechelen uit.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login