Marketingmanager Sofie Peeters ruilt IJsboerke voor Havenhuis

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

“Het grootste verschil zit hem in de doelgroepen”, zegt Peeters. “Bij IJsboerke voerde ik een meer algemeen beleid. Bij de haven van Antwerpen ligt de focus van de marketingafdeling  deels op het B2C-publiek, maar vooral op de B2B-communicatie met commerciële partners en groepen. Maar de basis van een goed marketingbeleid blijft altijd dezelfde: mensen enthousiasmeren voor het aanbod. Voor de Antwerpse haven richten we ons op businesspartners in binnen- en buitenland.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Marketingmanager Sofie Peeters ruilt IJsboerke voor Havenhuis – Flows

Marketingmanager Sofie Peeters ruilt IJsboerke voor Havenhuis

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

“Het grootste verschil zit hem in de doelgroepen”, zegt Peeters. “Bij IJsboerke voerde ik een meer algemeen beleid. Bij de haven van Antwerpen ligt de focus van de marketingafdeling  deels op het B2C-publiek, maar vooral op de B2B-communicatie met commerciële partners en groepen. Maar de basis van een goed marketingbeleid blijft altijd dezelfde: mensen enthousiasmeren voor het aanbod. Voor de Antwerpse haven richten we ons op businesspartners in binnen- en buitenland.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login