OPINIE - 2M vaart naar waar er lading en plaats is

Opinie, Mensen
Stefan Verberckmoes

Bij elke alliantiewissel of herziening van de vaarschema’s moeten alle havens knokken om hun verworven positie te behouden en indien mogelijk nog wat extra trafiek aan te trekken. Bij de vorige keuzes die het 2M Vessel Sharing Agreement moest maken, kwam Antwerpen telkens als winnaar uit de bus. Deze keer weet echter Rotterdam extra aanlopen te bemachtigen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
2M vaart naar waar er lading en plaats is – Flows

OPINIE - 2M vaart naar waar er lading en plaats is

Opinie, Mensen
Stefan Verberckmoes

Bij elke alliantiewissel of herziening van de vaarschema’s moeten alle havens knokken om hun verworven positie te behouden en indien mogelijk nog wat extra trafiek aan te trekken. Bij de vorige keuzes die het 2M Vessel Sharing Agreement moest maken, kwam Antwerpen telkens als winnaar uit de bus. Deze keer weet echter Rotterdam extra aanlopen te bemachtigen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login