VIL onderzoekt taken chauffeurs zelfrijdende trucks

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Dat zelfrijdende trucks er op termijn zullen komen, lijkt een evidentie. Vrachtwagens worden uitgerust met steeds meer elektronische veiligheids- en brandstofbesparingsvoorzieningen. Wanneer die onderling verbonden worden en hypersnel kunnen communiceren, komt men nu al in de buurt van autonoom rijdende voertuigen. Er is nog veel werk voor de boeg om de voertuigen beter onder elkaar te laten communiceren (V2V, vehicle to vehicle), alsook met omgeving en met de weg (V2I, vehicle to infrastructure), maar misschien zullen zelfrijdende trucks al tegen 2020 in het verkeer te zien zijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
VIL onderzoekt taken chauffeurs zelfrijdende trucks – Flows

VIL onderzoekt taken chauffeurs zelfrijdende trucks

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Dat zelfrijdende trucks er op termijn zullen komen, lijkt een evidentie. Vrachtwagens worden uitgerust met steeds meer elektronische veiligheids- en brandstofbesparingsvoorzieningen. Wanneer die onderling verbonden worden en hypersnel kunnen communiceren, komt men nu al in de buurt van autonoom rijdende voertuigen. Er is nog veel werk voor de boeg om de voertuigen beter onder elkaar te laten communiceren (V2V, vehicle to vehicle), alsook met omgeving en met de weg (V2I, vehicle to infrastructure), maar misschien zullen zelfrijdende trucks al tegen 2020 in het verkeer te zien zijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login