Lockefeer: “Logistiek moet proactiever reageren op fileprobleem”

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

De filezwaarte is een indicator die zowel rekening houdt met de lengte als met de duurtijd van de files. Dat cijfer stijgt zowel voor Brussel als voor Vlaanderen, maar Antwerpen steekt er met hoofd en schouders bovenuit. De files in Vlaanderen werden ‘maar’ vijf procent zwaarder, die in Brussel drie procent, in Antwerpen zestien. De mobiliteitsproblemen in Antwerpen worden verergerd door een systematische verzadiging van het snelwegennet in combinatie met ingrijpende wegenwerken. Met de Oosterweelverbinding nog op de planning mogen we er dus van uitgaan dat de fileproblematiek in de eerste jaren allicht nog verergert. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Lockefeer: “Logistiek moet proactiever reageren op fileprobleem” – Flows

Lockefeer: “Logistiek moet proactiever reageren op fileprobleem”

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

De filezwaarte is een indicator die zowel rekening houdt met de lengte als met de duurtijd van de files. Dat cijfer stijgt zowel voor Brussel als voor Vlaanderen, maar Antwerpen steekt er met hoofd en schouders bovenuit. De files in Vlaanderen werden ‘maar’ vijf procent zwaarder, die in Brussel drie procent, in Antwerpen zestien. De mobiliteitsproblemen in Antwerpen worden verergerd door een systematische verzadiging van het snelwegennet in combinatie met ingrijpende wegenwerken. Met de Oosterweelverbinding nog op de planning mogen we er dus van uitgaan dat de fileproblematiek in de eerste jaren allicht nog verergert. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login