Afbraak fabriekshal moet Opelsite aantrekkelijker maken

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Zeg niet meer Opelsite, maar wel “Churchill Industrial Zone” tegen de terreinen van de voormalige autofabriek aan het Churchilldok. Het Havenbedrijf, sinds 2014 eigenaar van het bedrijventerrein, wil midden volgende week een nieuwe marktbevraging lanceren om een valabele nieuwe invulling te bieden aan de industriële site. Die bevraging was aangekondigd voor midden juni, maar de uitwerking ervan heeft wat meer tijd gekost. “We willen de bevraging zo dynamisch mogelijk maken om de kans op succes te vergroten”, zegt woordvoerster Annik Dirkx van het Havenbedrijf. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Afbraak fabriekshal moet Opelsite aantrekkelijker maken – Flows

Afbraak fabriekshal moet Opelsite aantrekkelijker maken

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Zeg niet meer Opelsite, maar wel “Churchill Industrial Zone” tegen de terreinen van de voormalige autofabriek aan het Churchilldok. Het Havenbedrijf, sinds 2014 eigenaar van het bedrijventerrein, wil midden volgende week een nieuwe marktbevraging lanceren om een valabele nieuwe invulling te bieden aan de industriële site. Die bevraging was aangekondigd voor midden juni, maar de uitwerking ervan heeft wat meer tijd gekost. “We willen de bevraging zo dynamisch mogelijk maken om de kans op succes te vergroten”, zegt woordvoerster Annik Dirkx van het Havenbedrijf. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login